362 dagar kvar till Bröllopet!

Vad har hänt, jo jag har inte uppdaterat på över en vecka, men det har varit lite fullt upp i livet så de känns inte som jag hunnit med livet. 
Men den här veckan som passerat har jag och Charlie verkligen myst, åkt till Ikea, druckit vin och bara haft de bra. 
 
Vi åkte till Rinkebysjön, utanför Jönåker här om kväll och tittade på solnedgången, de var sagolikt mysigt. Tog Charlie dit och hade en lite "historiegenomgång", då jag har varit vid denna insjö så många gånger som liten. 
 
Tog ett par bilder, när det var 365 dagar kvar till bröllopet, tänkte de kunde vara roligt att ha och jömföra med nästa år. 
 
I lördags hade jag och Charlie en date dag. Vi åkte till Ikea i Linköping och shoppade en del till hemmet, vi åkte vägen genom Söderköping tillbaka till Norrköping. Gick in i Ingelsta och strosade i en del butiker och åt middag. Det blev en mysig dag, när vi kom hem igen så väntde ett varsit glas vin. 
Igår så blev det en städdag hemma och packa upp allt från Ikea, slänga skräp på återvinningen och panta. Men när vi ändå var ute och snurrade passade vi på att besöka två kyrkor, som hade sommaröppet. Vi tittade på utsidan för någon vecka sedan och nu har vi sett insidan också, eller rättare sagt nu har Charlie sett insidan också.
 
Så även om det varit fullt upp i veckan så har den ändå varit ganska bra. 
Idag så gick jag upp vid 6.20 och körde Charlie till jobbet, åkte till gymmet och nu är jag hemma igen och väntar på att Charlie ska komma hem på sin rast. Börjar jobba 15.45 ikväll så ska försöka göra lite nytta hemma innan. 
 
Ha de gott så länge, så hör vi. 
Kram Viktoria 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lillemmish- mode - inspo

ha en fortsatt fin dag =)

kram

Svar: Tack desamma. :) Kram
Blivande Fru Bäckström

2017-08-21 @ 11:41:50
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: