Checkar ut

Vår Älskade Katt Som Heter: Katt Katta Persson Olof Strömberg Nisse

Hej och hå, nu är äntligen denna kväll slut. Puuh... 


Ganska nyss hemkommen från jobbet, tiden på jobbet går verkligen så långsamt ibland. Hoppas att helgen kommer gå lite fortare, annars vet jag knappt vad jag kommer ta mig till. 
Men nu är iaf denna kväll över vilket jag känner mig tacksam för, så nu blir det snart sängen.

Mina planer för imorgon är att jobba, från 07.00-14.00 och sedan på det igen mellan 15.45-21.30. Så imorgon kommer jag leva på jobbet. Tycker aldrig att det är lönt att åka hem mellan 14-15.45, utan jag brukar slå på en ljudbok eller något Youtube klipp för att roa mig en stund, och ringa Charlie så klart. 

Men nu som sagt blir det att ge katten mat, fylla på vattenflaskan bredvid sängen, borsta tänderna och rensa kattlådan för att sen krypa ner under täcker för några timmars skönhetssömn. 

Ha de gott, kram Viktoria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: