Favorit snacks

Idag är inte den bästa dagen, mådde inte helt hundra igår och har inte kännt mig det idag heller. Kan inte sätta fingret på vad det är, men jag känner mig tung i huvudet och slut i kroppen. Varit vaken till och från inatt och sov till 12.30 idag, det har inte hänt på väldigt länge. 
Dagen som precis passerat framför mig har varit lung, jag och Charlie lagade lunch (okej mestadels han, jag gjorde sällskap i köket). 
Jag och Charlie har börjat titta på Glee (igen för min del), så vi har suttit bänkade i soffan sen vi gick upp vid 12.30. 
 
Jag tror jag glömt att berätta att i måndags var jag och Charlie på besök i vår hyresvärds bobutik för att göra lite tillval. Så nu har vi beställt en säkerhetsdörr och ett paket med tvättmaskin och torktummlare. Så igår la jag ut våran toppmatade tvättmaskin på blocket och idag blev den såld, så det gick riktigt smidigt. Så nu väntar vi bara på att de nya paketet ska leveras så vårt badrum kan sluta eka. 
 
Mitt bästa snacks tips framför tven är frusna vindruvor. Jag brukar köpa en förpackning ca 1 gång i månaden och fryser in. Brukar ta fram  ca 10-20 st ibland när jag är sugen eller känner att blodsockret behöver höjas, dem fungerar även super som ersättare till isbitar. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: