My whis list

 
 
 
 

Planen som jag och Charlie kommit överens om är att vi vill satsa på mysigt och lite billigare bröllop med bara familjen och närmsta vännerna. 

Så vi sitter nästan varje dag och pratar om vad vi kan göra själva, hur vi kan komma ner i pris men ändå göra de hur mysigt som helst. 
 
Jag har fått tips att man kan beställa lite från Whis, dock så känner jag rent spontant att jag vill beställa redan nu för att se vad det är för kvalité osv. Så jag inte får hem sakerna dagarna innan och allt blir kaos. 
Sen är min plan att göra så mycket själv som möjligt, så som "save the date" kort, inbjudningskort, pyssla ihop en del dekoration osv. Tycker även att de ger lite av en mysig och personlig tutch. 
 
Ha en fortsatt trevlig dag, kram Viktoria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: