PIGG, jag har blivit pigg!

 
Ännu en dag i livet är förbi, dagen har bestått av jobb, gym och en varm dusch och nu lyssnar jag på Jonas Gardells bok, Tårka Aldrig Tårar Utan Handskar och väntar på att köttfärsåsen ska bli klar. Känner mig lite öm i kroppen idag, men det är ändå väldigt skön känsla, det är som en bekräftelse att man gjort ett bra jobb. 
 
 
 
Jag och Charlie har varit väldigt aktiva på gymmet den sista månaden, då har det blivit mellan 3-5 gånger i veckan och det har verkligen gjort skillnad på livet, än så länge är det ingen jätteskillnad på varken vikt eller midjemått (men lite iaf), men den stora skillnaden är att jag känner mig väldigt pigg. Det känns som jag orkar mycket mera, också en väldigt härlig känsla. Det är något jag mest märkt av på jobbet, är inte alls lika slut efter ett dagspass som jag brukade vara. 
Igår kväll så somnade jag runt midnatt och det är sent för att vara jag, iaf när jag ska upp vid 5.45 dagen efter, men imorse vaknade jag 5.25 och var pigg. Det har inte hänt på väldigt länge, även om jag inte sovit många timmar så känner ja mig utvilad. 
 
 
Kvällens planer är att äta middag, mysa en stund och sen sova. För imorgon ringer telefonen igen 5.45, då är det dags för jobb igen mellan 7-16. Så ha de bra, kram Viktoria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: