Slut i huvudet

Dag två av tre avklarat, äntligen, nu är det bara imorgon kvar sen blir det två och en halv dagsledighet för min del. 


Känner mig helt mör och öm i kroppen efter dagens arbetspass, låter ju nästan som jag skulle gjort världens gympass, men icke utan endast ca 12 timmar på jobbet. 

Men jag blev iaf väldigt väl bemött när jag klev innanför dörren, av både sambo och katt, man känner sig både saknad och uppskattad. Så himla mysigt! 

Fast nu borde jag verkligen försöka somna, klockan ringer som vanligt 5.45 och då finns det ingen återvändå än att kliva upp... 

Ha de gott och godnatt, kram Viktoria 

Oktober 2015 ~ Min och Charlies första bild efter att vi blivit tillsammans ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: