Tisdag 080817

Dagens planer som jag skrev om igår är att starta en tvättmaskin, gymma samt att fortsätta med bröllopsplanerningen. Det känns som det är den enda jag gör nu för tiden, men det är så mycket detaljer som man inte alltid tänker på. För våran del vill vi gärna, säkert precis som alla andra, vill vi komma undan så billigt som möjligt och då får man vara ute i god tid för att hitta så mycket som möjligt på rea osv. 
 
 
Dessa fyra bilder är en stor inspration för hur jag önskar att vår festlokal/dukning ska se ut. 
Jag tänkter mig en blandning mellan vintage/lantligt och det klassiska vita. Så fägblandningen blir säckvävningen (beige), vitt/spets, murgröna och någon färgklick, troligvis så blir det någon färg som utgår ifrån min bukett. 
 
Men nu ska jag ladda tvättmaskinen, tömma diskmaskinen och pyssla med annat som behövs fixas på hemmakanten. Ha de gott, kram Viktoria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: