Vad händer?

Ja, vad är det som händer egentligen. Det är inga vidare uppdateringar på bloggen som sker, men jag har inte haft ågon vidare motivation till att uppdatera. Men nu tänkte jag försöka få ihop en sammanfattning om vad det är som hänt, både i vardagslivet men ävn om bröllopet. 
 
Det som har hänt är väl egentligen bara att livet har rullat på. De kommer bli en ändrig ang jobbet redan nu på måndag, för då byter jag arbetsgrupp inom företaget och ska testa på att få jobba varannan helg tillsammans med Charlie så kanske vi inte måste arbeta om varande så ofta. Så förra helgen som passaerat var min sista jobbiga helg. (På mina jobbiga helger innebär; fredag 15.45-21.30, lördag 7-14, 15.45-21.30 samt söndag 7-14, 15.45-21.30.) Men nu är dem änligen över, så from måndag börjar jag i min nya grupp som inte jobbar delade turer, utan  varanan helg istället för var tredje som jag haft tidigare.
Annars har det nog inte hänt så mycket i varadgen, utan livet har som sagt bara rullat på. 
 
Jaha, vad har hänt på bröllopsfronsten då?
Det är inte mycket där heller ärligt talat. Jag och Charlie har börjat skissa på våra Save The Date kort vi tänkte skicka ut under hösten. Utöver de så sitter vi ganska ofta och funderar på om vi ska ha buffé eller kuvert. Tycker det är en sådan svår fråga, för när jag sitter och kollar in på olika forum där det sererats buffé. För antingen har de blivit för mycket mat eller så är det förlite, men fördelen med den buffén vi hade tänkt oss är att de skulle bli billigare än kuverten. Samtidigt som att har man kuvert så är man garanterad att alla får mat och att de eventuellet inte skulle bli mängder över. 
 
Bildresultat för bröllop välkommen till vårt bröllop 
 
Planerna för idag är att handla, ev möblera om hemma och åka till vår arbetskollega och hennes sambo för lite kräftor ikväll. Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder så kan jag göra en bilduppdatering imorgon igen. 
 
Ha de gott, kram Viktoria 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: