Tisdag!

Idag blev de ingen träning, känns både tråkigt men helt okej. Jag jobbade ett dagspass idag, var hemma straxt eter fyra, kände mig så trött och tjurig så de slutade med att jag somnade en stund. Men det var så behövligt för efter dryg en timmes vila kände jag mig pigg och redo. Dock så hade tiden dragit iväg och de var dags för middag osv. 

Trillade av hästen idag, men imorgon rider jag igen

Imorgon jobbar jag ännu ett dagspass, tanken är att jag och Charlie åker till gymmet direkt efter jobbet imorgon. Vi båda känns lite taggade så nu är målet att hålla kvar vid tanken och komma iväg. 

Min dag har inte varit mer händelserik än så, men de gör inget. Hoppas du haft en bra dag. 

Ha de bra, kram Viktoria 

Imorgon kör vi igen! 🏋🏼‍♀️👆🏻💪🏻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: