Nu hoppas jag på skärpning

Dagarna går och jag kommer, som vanligt, på att jag ska blogga fem minuter innan jag somnar vilket gör att jag skjuter upp det. Så nu står vi här en vecka mellan inläggen, måste bli skärpning. 

Men vad har då hänt denna vecka. 
Nisse (vår katt) mår mycket bättre, äntligen. Nu börjar han bli sig själv igen, vilket känns helt underbart. 
Motivation till både kost och motivation börjar titta fram igen. Mycket kom i samband med lönen faktiskt, januari är verkligen årets fattigaste månad, i alla fall hemma hos oss k i år. Men i torsdags när vi kunde åka och handla allt vi behövde och inte bara de nödvändigaste, då började motivationen vända. Jag har ännu inte tagit mig till gymmet än för ett riktigt träningspass men jag har gått promenad. 

Men de är väl lite det som hänt i veckan tillsammans med lite jobb och andra vardagssysslor. Nu för min del ska jag sova, jobbar ett dagspass imorgon och sen blir det träning efter det. Ska göra mitt yttersta för att komma ihåg och göra en uppdatering imorgon också. 

Ha de gott, Viktoria. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: