Vad tycker jag egentligen om dagen?

Ja, som rubriken lyder så vet jag inte hur jag tycker om dagen. Jobbade ett dagspass idag, vilket gick sådär. Påväg till första kunden kör jag fel väg, har arbetat på samma ställe, med samma kunder, i samma ordning sen september, borde inte hända... När jag väl kommer fram så konstaterar jag att de något av de viktigaste vi har på mitt jobb, en penna, har jag glömt på kontoret. Men som om inte den dagen skulle varit jobbig nog så innan rasten så ramlade jag utanför hemma hos en annan kund. 
Det har varit väldigt blandat väder här sista tiden vilket självklart hade gjort att de var isgata med ett pudersnö täcke. Så även om jag var fullt medveten om de och tyckte att jag tog det försiktigt så föll jag. 

Men de har inte bara varit negativt och jobbigt. Jag fick veta att både jag och Charlie har fått våra semestrar beviljade, så vecka 7 blir de en tripp till Charlies familj. Vilket ska bli så skönt, att få komma iväg en stund och släppa jobbet. 

Sen så har vi även kommit ner till 200 dagar redan. Jag kommer ihåg så väl att de inte var länge sen vi var på över 365... De är både roligt, spännande och stressigt. Men allt kommer bli perfekt, de känner jag på mig. 
BARA 200 DAGAR KVAR, VART TOG ALL TID VÄGEN? ⏳👰🏼🤵🏼

Så imorgon hoppas jag på en ännu bättre dag. Charlie jobbar en dag tur, så han börjar 6.45. Tanke är att jag ska köra honom till jobbet så jag har bilen tills jag jobbar kväll. 
Min morgondag har jag tänkt ska starta med att självklart köra Charlie men sen direkt till gymmet för ett morgonpass. För att sen kunna känna mig nöjd och motiverad att äta bra resten av dagen. 
Men jag tänkte att jag skulle försöka uppdatera er imorgon fm/lunch någon gång när min dag har börjat. Så får vi se hur den blev. 

Ha de bra så länge, kram Viktoria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: