Våren är välkommen hem till mig 💐🌞

Jag känner mig redo för en ny vecka nu. 💪🏻
Veckan som passerat har varit lite jobbig, min energi har varit låg och jag har inte haft lust med mycket alls. Men idag tog jag tag i livet och passade på att plocka bort julen, klippte Charlies hår (som vi pratat om i två veckors tid 💇🏼‍♂️)och Charlie har städat köket. Men som pricken över i ikväll så beslutade jag mig för att unna mig en ansiktsmask, tog mig även tid att raka benen och en lång dusch. Kändes så himla behövligt att få rå om mig själv en stund. 🧖🏻‍♀️💆🏼‍♀️
Så nu med ett städat hem, nyrakad ben och en gosig katt så har jag lagt upp benen på soffkanten och laddar upp för en ny arbetsvecka.
Hoppas eran dag/vecka varit bra.
Kram, så höra vi nästa vecka

Fick denna skickat till mig idag, tyckte den var värt att delas vidare 🔙🔝🔛🔛💪🏻🙌🏻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: