Gråmulen morgon...

God morgon. 
Idag är det lite gråmulet ute, men vad gör det, för jag har inga större planer på att befinna mig ute mer än nödvändigt. Ska jobba i eftermiddag och då kan det faktiskt vara lite skönt att solen inte skiner och att de skulle vara 30 grader ute. 
 
Så dagens planer är nu att äta upp frukosten, en sväng till gymmet, göra lunch samt matlådor inför helgen och sedan blir det att jobba. 
 
Ser verkligen inte fram emot helgen, då jag jobbar heldagar på lördag och söndag, dem är på tunga och känns väääldigt långa. Men det är ju bara bita ihop, livet som vuxen är inte alltid som man trott när man var liten... Men får se de positivt, jobba helg innebär pengar och att vi kan gifta oss nästa år :) 
 
 
 
Jag tänkte bara tipsa om att min blivnade man också har en blogg som ni kan följa och se vårt liv ur en annan synvinkel som kanske kan vara intressant. KLICKA HÄR 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: