Hemmakväll

Blev ungefär en timme på gymmet idag, med 15 minuters uppvärmning på gåbandet och sedan lite maskiner som vanligt. Var ganska omotiverad när jag skulle åka dit men nu efteråt är det så himla skönt i hela kroppen. 


Efter gymmet blev det hem, duscha och middag. Så nu sitter jag och Charlie och har mystid framför tven. Som jag skrev tidigare i veckan så får man passa  på att mysa lite extra när man har en ledig kväll eller förmiddag ihop. 

Bröllopsplanerna fortsätter 🤵🏼👰🏼💍💞

Idag har jag i alla fall fått ner en del av alla tankar osv på papper. Börjat med lite inköpslistor, skissning på gästlista samt bordsplacering. 

Jag älskar verkligen att sitta ner och planera och fundera, så himla övertygad om att vårt bröllop nästa år kommer bli fantastiskt och mysigt.

Men nu ska jag fortsätta mysa med Charlie, ha de gott, kram Viktoria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: