Måndag, du är välkommen!

Nu är det änligen måndag igen, känner mig redo för den här veckan. 
Vaknade vid 05.40 idag och var väldigt pigg, kändes på skönt och jobbigt. Hade på något vis sett fram emot att ta lite sovmorgon och iaf sova till sju eller åtta och inte vakna tidigare än jag gjort i helgen. Men det är som sakt samtidigt skönt, jag har ju hela dagen kvar. Så min dag hitills har varit så att jag körde Charlie till jobbet, när jag öndå var vaken, sen så har jag försökt struckturera upp min vecka. 
 
Veckans planer: 
Måndag - ledig, gymma vid 16, veckohandla.
Tisdag - ledig, gymma vid 16, tvätta, ev besöka någon kyrka. 
Onsdag - gymma på fm, tvätta lite till, jobb 15.45-21.30.
Torsdag - jobba 07.00-15.45, gymma efter jobbet, packa för helgen. 
Fredag -  jobba 07.00-15.45 och sen åka direkt till Arboga. 
Lördag & Söndag -  Barnvakt i Arboga. 
 
Så efter gymmet och veckohandlingen idag så blir det även att mysa med Charlie så mycket som möjligt, för den här veckan kommer vi gå omvarandra på jobbet en del och jag åker som sagt iväg i helgen. 
Nu längtar jag lite till nästa helg, för det är min och Charlies gemensamma lediga helg, vi har inte haft någon ledig dag tillsammans på länge nu igen. Så nästa helg ska verkligen bli våran myshelg, vi har pratat om att kanske åka någonstans, om det så bara blir över dagen eller att vi stannar över natten, men de har vi inte bestämt än. 
 
Men nu tänkte jag försöka få ner några av mina bröllopstankar i ord och ner på ett papper, jag har en del olika tankar och idéer men allt sitter än så länge bara i huvudet. Så målet för dagen blir att få ner så mycket som möjligt på papper så jag kan visa det för Charlie senare i efermiddag, så får vi se om våra tankar är lika eller ej. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: