Redan lunch, tack och lov.

Köttfärsås, sallad och vatten blev dagens lunch

Hejsan svejsan! 


Nu är det redan lunch, vilket innebär 1/4 av dagen är avklarad. Dagen har gått i en bra takt än så länge och jag hoppas att det fortsätter så hela helgen. För då är den snart över, dessa helger är de enda som jag önskar ska gå så fort som möjligt. 

På måndag tänkte jag iaf försöka fortsätta att skissa på bröllopsplanerna, kanske kan lura med Charlie ut för en roadtrip runt kyrkorna och ev festplatser så vi kan komma överens om vilken vi ska ha. Jag som är ifrån Nyköping har redan mina favoriter och önskemål. Så nästa veckas mål är att jag ska försöka dra med honom ut efter han slutat jobba och visa mina favoritplatsers största charm. 

Ha de gott, kram Viktoria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: