Tisdag.

Hej å hå, dagarna går. 
 
Stannade hemma från jobbet idag för att jag hade så himla ont i magen och legat vaken halva natten. Värken släppte fram åt lunch, tack o lov. Så efter att ha spenderat hela förmiddagen hemma i soffan med Charlie så åkte vi ut en lite sväng nu på eftermiddagen. Vi beslutade oss för en middag på Rasta, för min del blev de TexMex, var så himla skönt att se något annat i fem minuter. 
Men på fredag blir det jobbet som vanligt igen, har en tuff arbetshelg framför mig. Men ett tu tre så är det måndag igen. 
 
Annars har det inte hänt så mycket idag, vilket samtidigt varit skönt när jag inte mådde perfekt på förmiddagen. Nu ikväll så blir den snart en liten biltur till för att hämta Per i Oxelösund efter jobbet, sen blir det hem och sova så blir det en ny dag med nya tag imorgon igen. 
 
Ungefär så här jag låg nerbäddad idag fast med ljudbok istället för vanlig bok. 
 
Men ni får ha de bra, Kram Viktoria 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: