Vi har tittat på kyrkorna

Vad dagarna går fort när man är ledig, då vill jag ju att de ska vara lite längre. Fast dagen har varit bra, har suttit nästan hela förmiddagen med att försöka få ner mina bröllopstankar på papper. På eftermiddagen körde jag först Per till jobbet och sedan hämtade Charlie. Blev ett varv på gymmet ungefär en timme, vilket var så himla skönt efter helgens latheter. 

Efter gymmet blev det en sväng till tre olika kyrkor, det var ingen som var öppen men vi gick runt och bollade lite tankar och idéer, vilket var så himla mysigt. 

Jag hade valt ut fyra kyrkor som Charlie fick välja på; Alla Helgona Kyrkan, Bergshammars kyrka,Tuna kyrka och Lunda kyrka. Men efter att ha besökt de tre första kyrkorna i ordningen så kände Charlie att han sett tillräckligt. Tror att han fick någon favorit, men har inte tagit reda på om eller vilken än. 
Känns faktiskt lite overkligt att om drygt ett år så ska vi gifta oss, det kommer nog vara overkligt tills dagarna innan. Men det känns väldigt spännande och så himla roligt.

Men nu är dags att börja varva ner och förbereda inför imorgon. 
Ha de gott, kram Viktoria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: