En bra start på veckan

Jag tog mig upp imorse och körde Charlie till jobbet, for sen raka vägen till gymmet. Dagens gympass blev 45 min crosstrainer, så jäkla stolt över mig själv. Både att jag tig mig dit men även för att jag inte avbröt efter 15 min, vilket jag har en tendens att göra för då tycker jag de är tråkigt. Men inte idag, idag startade jag veckan och dagen med 45 min crosstrainer så veckan kan bara bli bättre. 

Efter att jag kom hem vid åttatiden så kokade jag mig lite blåbärsgröt. Däremot så fastnade jag i soffan sen, har börjat titta på Jane the virgin, den är spännande så de är väldigt lätt att fastna länge. 
Men nu några timmar senare så har jag duschat och fixat lite. Har inte dammsugit/städat än och jag funderar på om jag ska ta de på onsdag istället, mestadels för att de ska gå fort på söndag. 

Så jäkla stolt 💪🏻🏋🏼‍♀️

Hur eller hur, så ska jag låta håret torka lite och fortsätta kolla på min serie en stund. Vi höra imorgon, kram Viktoria



Kommentarer
Postat av: Charlie

Duktigt där!

2018-02-06 @ 21:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: