Jag vann över mig!

Det blev inget inlägg i onsdags, men jag tog mig upp och åkte till gymmet. Körde en stund på gå bandet, sen åkte jag hem och gjorde några övningar framför tven. Efter det blev de bara jobb i ösregnet. 

Igår var det också bara jobb och en lugn kväll tillsammans med Charlie. 

Idag var jag ledig, vilket kändes helt underbart, så idag (fram till Charlie kom hem vid 16) har jag inte lyft ett finger. Men när Charlie kom hem samlade jag all energi så åkte vi till gymmet tillsammans. Jag hade verkligen ingen motivation alls, men de känns så skönt att vinna över mig själv. Jag tog mig i kragen och åkte ändå. Bästa beslutet jag gjort, gångerna jag vinner över mig själv är dem bästa. 
För min del blev det 30 min crosstranier och några styrkeövningar för ryggen. Kommer nog kännas av imorgon, men det är så värt de! 
Väl hemma igen tog jag en dusch, Charlie gjorde egen pizza och nu myser vi framför tven. 
Mottot i mitt liv 💪🏻🏃🏼‍♀️
Ha de gott, kram Viktoria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: