Sex arbetsdagar kvar!

Helgen är förbi och en lång arbetsvecka väntar. Har inte riktigt gått allt gjort som jag tänkt mig, men har bestämt mig för att de gör inget. Jag var i behov av en slapp helg, där jag kunde låta timmarna flyga förbi medens jag låg i soffan. Nu känner jag min utvilad och peppar att de bara är sex arbetsdagar kvar innan semestern. 

Igår var vi ute en sväng, fixade nya torkarblad och köpte nya byxor och strumpor till Charlie. Besökte även min pappa en stund och sen började min slapp helg på riktigt. Men som sagt de kändes väl behövligt. 

Jag brukar besöka och/eller prata med min pappa minst en gång i veckan, men o regel brukar det bli oftare. Men känns så himla viktigt att ta vara på sin familj och pappa har alltid haft en stor och speciell plats hos mig. Så honom träffar jag så ofta de går, vilket kan bli ofta eftersom vi bor i med 15 minuter ifrån varandra. Men det är något jag lovade mig själv om när jag flyttade tillbaka till Nyköping, att nu när vi bor så nära ska jag inte ta honom förgivet utan besöka och träffa honom som om jag fortfarande bodde trettio mil bort. Jag är så glad att jag har gjort de, för vi har en starkare relation än någonsin. 

My king 👑 👆🏻
Nu väntar en nu vecka framför. Jag arbetar ett kvällspass imorgon men hade tänkt att köra Charlie till jobbet vid halv sju och starta veckan med ett träningspass. Så morgondagens planer är att: 
  1. Köra Charlie till jobbet
  2. Träna
  3. Äta frukost
  4. Duscha
  5. Städa av/dammsuga hemmet
  6. Tvätta
  7. Jobba 15.30-22
Men planen (som vanligt) är att försöka få ihop ett inlägg hit också under dagen för en liten uppdatering. 
Ha de bra, så hörs vi sen. Kram Viktoria 


Kommentarer
Postat av: Maja

Heja heja!

2018-02-05 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: