Min lördag 🔜🔙🔛🔝

Dagen har både varit lång men samtidigt gått fort. Vaknade upp vid tiotiden och efter lite god frukost och en slapp förmiddag så var det sen dags för lite motion. Jag och Charlie tog bilen hem till pappa för en promenad i mina gamla trakter, så himla mysigt. 🙌🏻👌🏻

Nu sitter vi hemma igen, ätit middag och kollar på film. Bara msyer och laddar om energierna för imorgon. Då skulle jag behöva göra iordning hemmet, plocka undan julen, matlådor för veckan men även antingen en promenad eller gymmet. Just nu är jag bara gladast för att allt ska ske imorgon och inte idag för jag är så himla omotiverad för allt. 
Men nu tror jag att ja skiter i filmen, borstar tänderna och sover istället 🛌
Dagens motionsrunda 🏃🏼‍♀️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: