2️⃣0️⃣1️⃣8️⃣

Jag har gjort mig en liten lista med tolv olika punkter på vad jag vill få gjort innan 2018 är slut. Tänkte dela med mig av den ikväll.

  1. Få godkänt på min Historia kurs 👩🏼‍💻
  2. Komma i kläder i strl 48 (inkl. Min brudklänning) 💍
  3. Motionera mellan 3-5 dagar i veckan 🏃🏼‍♀️
  4. Gifta mig, såklart 👰🏼🤵🏼
  5. Byta jobb (eller iaf prova ett annat) 👩🏼‍🍳👩🏼‍🏫
  6. Sälja av saker 📺💾
  7. Flytta till ett billigare boende 🏡
  8. Vara mer kärleksfull mot Charlie 💑
  9. Bli mer självsäker/älska mig själv 🙌🏻💞
  10. Dricka mer kaffe/te ☕️
  11. Ha spadagar 🧖🏻‍♀️💅🏻💆🏼‍♀️
  12. Stressa mindre 🙅🏼‍♀️
För min del känns de bra att redan idag (8/1) kunna pricka av en sak ur min lista. Jag fick idag veta att jag har klarat min Historia som jag har kämpat med nu sista gången i 10 veckor. 4:de gången gilt och jag lyckades till och med få ett D som betyg. 

Hoppas du också har en bra start på året, om inte så har du tid att göra detta till ett bra år! 
Kram 💖



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: