Försöker rädda helgen 📽🧚🏻‍♀️

Ibland känns livet bara lite extra jobbigt. 
Känns verkligen som att saker och ting går emot mig. 

Jag har en ganska mild folkskräck, så idag när vi skulle till gymmet för att träna så var det självklart en massa folk. Vilket gjorde att vi vände och åkte vidare igen, som nu i efterhand ger mig lite ångest för att jag inte har tränat. Men istället åkte vi hem en sväng till min pappa och umgicks några timmar, vilket iofersig var mysigt men även lite behövligt för mig. 🙌🏻 ✨
Nu kom vi hem för en liten stund sen och konstaterar att vårat internet fungerar fortfarande inte. Det slutade fungera i onsdags... Så himla frustrerande för vi är så pass "beroende" av internet till allt från tv till våran radio. Det är väl egentligen inte så att man inte kan leva utan internet, men att få de bort ryckt från händerna så efter att tidigare i veckan sagt de att i helgen ska vi bara mysa och kolla Netflix. Allt bara förstörs 🤬👎🏻
Nu efter alla storhelger så är de ju inte riktigt så att vi är överdrivet rika på pengar så man har råd att åka och hitta på något heller. Utan man får vackert sitta i lägenheten och försöka få igång lite gamla dvd-filmer och försöka skapa någon form av nostalgi känsla. 📽🧜🏻‍♀️🧚🏻‍♀️

Hoppas du har en bättre fredag. 
Kram Viktoria 
Definitivt min fredag 🍾



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: