Ledig lördag

 
Godmorgon, idag är en ledig lördag för min del dock är det arbetshelg för Charlie. Men han jobbar tack o lov bara dagtid. Jag har som jag skrev i ett tidigare inlägg blivit mycket piggare, vaknade idag vid ungefär 6.30 och känner mig ganska utvilad, lite seg i kroppen men de gör mig inget med tanke på att jag kan strosa runt hela dagen. 
Var i affären igår och köpte mig en badbomb och sen har jag ansiksmask hemma, så jag tänkte ro om mig själv med en podcast eller ljudbok antigen nu på förmiddagen eller imorgon. 
 
Men den här helgen har jag inte mycket planerat, vi ska eventuellt gå ut och äta med pappa ikväll på restarungen min lillebror jobbar på, sen tänkte jag tvätta och plocka lite hemma och som sagt ro om mig själv. 
Fast först och främst nu ska jag hitta på något att äta, jag är den typen av människa som vaknar och är hungrig, magen kurrar och nästan så jag mår illa.
Har inte kommit på vad jag är sugen på att äta idag, men idag är det té väder så det ska jag ha iaf och sen ska jag fortsätta lyssna på Patrik Sjöbergs bok. 
 
 
Så ha en bra dag, kram Viktoria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: