Semesterplanering

Onsdag och torsdag har passerat. Jag har känt mig väldigt trött och sliten, börjar tro att kroppen börjat semester i förskott. Men nu är de bara helgens jobb kvar, känns fantastiskt bra. 

Vi ska som jag nämnt tidigare hälsa på Charlies familj, dem bor runt om i Smålands trakterna. 
Så vi börjar vår semsterresa på måndag med att åka mot Kalmar. Där finns många punkter att boka av, jag har så många olika platser jag vill besöka. Jag och Charlie träffades i Mönsterås (3 mil från Kalmar) så jag vill självklart åka dit och ta en runda. Har tänkt att vi ska åka runt och bara titta, ev drömma sig tillbaka lite. 

Men den städer/orter vi har på listan att åka till är dessa. 
  • Kalmar
  • Mönsterås (+ Ålem, Blomstermåla och Timmernabben)
  • Öland
  • Nybro
  • Växjö 
  • Alvesta
Sen så har jag självklart lite olika butiker och restauranger som vi ska besöka. De festa av butikerna iaf finns här omkring, men de är så de ska bli så himla mysigt att få besöka ställerna som vi alltid gjorde innan vi flyttade hit. 
  • Ikea 
  • Eko
  • DollarStore
  • Thairestaurang (vi hade alltid två olika vi brukade gå till, men iaf en av dem vill jag gå till igen)
  • Gabrielverket 
  • Lilla bageriet 
Sen kommer jag säkert på fler platser när vi är på plats. Åh de ska bli så mysigt! 

Dagens pep talk 💪🏻


Men först väntar jobbet, arbetar ett kvällspass imorgon och en lång dag på lördag. 
Ha de bra, kram Viktoria 


Kommentarer
Postat av: Maja

Fullspäckat schema, men det låter mysigt! Hur länge blir ni borta/har ni semester?
Kram

Svar: Vi kommer som sagt åka på måndag och räknar med att vända hem på lördag förmiddag, som de ser ut nu. Kram
Viktoria Sjölander

2018-02-09 @ 10:53:25
Postat av: Maja

Okej, tänkte om det fanns tid att ses när ni ändå har semester

Svar: Kommer ni ner något när lillebror fyller?
Viktoria Sjölander

2018-02-09 @ 17:25:53
Postat av: Maja

Nej, jag hade velat, men jag har inte råd att åka ner :(

2018-02-11 @ 07:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: